Επικοινωνία

...Πολύχρωμοι και ευδιάθετοι ξεκινάμε τη νέα χρονιά με διάθεση και όνειρα για να μάθουμε, να χαρούμε, να ανακαλύψουμε, να δημιουργήσουμε....
Καλωσήρθατε στην ιστοσελίδα μας!!!!

Σάββατο 3 Μαΐου 2014

ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ!

1.Θυμήσου πώς κλίνονται  τα ρήματα αναβάλλω, καταβάλλω, συμβάλλω, προσβάλλω, υποβάλλω, υπερβάλλω.

2.Ένωσε τις προτάσεις σε περιόδους που να έχουν μια κύρια (ανεξάρτητη και μια αναφορική πρόταση:

π.χ.Το βιβλίο μου έχει 120 σελίδες.Το βιβλίο μου έχει μεγάλο ενδιαφέρον.=
Το βιβλίο μου ,που έχει 120 σελίδες , έχει μεγάλο  ενδιαφέρον.

*Ο Δημήτρης είναι γείτονας μας .Ο γείτονας  μας πάει ταξίδι.
*Είδα μια κοπέλα.Η κοπέλα μου είχε πουλήσει παγωτό.
*Διάβασα ένα εικονογραφημένο κόμικ.στο κόμικ πρωταγωνιστούσε ο Ηρακλής.


3.Βρες την συντακτική θέση των υπογραμμισμένων λέξεων( υποκείμενο, αντικείμενο, κατηγορούμενο)

*Είδε ένα άσπρο άλογο.
Φαίνεται πως σου αρέσει το διάβασμα.
*Ο κύριος Κώστας διορίστηκε δάσκαλος.
*Η μαμά μου είναι όμορφη.
* Ρωτάει η Μαρία τον γυμναστή.
*Το παπούτσι είναι ουσιαστικό.

4.Βρες τι είδος αριθμητικό είναι οι λέξεις:
τρία, δέκατος,εξάδα, οχτάρια, εννιαπλός, εφταπλάσιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου