Επικοινωνία

...Πολύχρωμοι και ευδιάθετοι ξεκινάμε τη νέα χρονιά με διάθεση και όνειρα για να μάθουμε, να χαρούμε, να ανακαλύψουμε, να δημιουργήσουμε....
Καλωσήρθατε στην ιστοσελίδα μας!!!!

Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

ΜΟΝΑΔΕΣ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ



1. Βάζω Ö  στο σωστό :
- 1 τ.μ είναι περίπου η επιφάνεια :
του τετραδίου μου ___        του γραφείου μου___      του δωματίου μου____

- 1 τ.δεκ. περίπου είναι η επιφάνεια :
της κασετίνας μου ___       ενός σπιρτόκουτου____           του κρεβατιού μου___

- 1 στρέμ. περίπου είναι η επιφάνεια :
της αυλής του σχολείου___         της Ελλάδας___     της πόλης της Κοζάνης____

2. Συμπληρώνω τις ισότητες :
7 τ.μ = _______ τ.δεκ.                        3.500 τ.δεκ. = __________ τ.μ.
8 τ.χμ. =_________τ.μ.                       4 στρεμ.=__________τ.μ
6.000 τ.μ. = _________στρεμ.             4.500 τ.εκ. =___________τ.μ

3. Ο παππούς του Νίκου ένα χωράφι που καλλιεργεί καλαμπόκι και έχει έκταση 6 στρέματα 750 τετραγωνικά μέτρα και ένα άλλο χωράφι που καλλιεργεί σιτάρι και είναι 7,850 στρέμματα. Ποιο χωράφι είναι μεγαλύτερο ;


4. Η μητέρα της Αγγελικής αγόρασε δύο χαλιά. Το πρώτο χαλί ήταν 6,40 τ.μ. Το δεύτερο χαλί ήταν 480 τ.δεκ. .  Αν το 1 τ.μ κοστίζει 42 €, πόσο αγόρασε και τα δύο χαλιά;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου