Επικοινωνία

...Πολύχρωμοι και ευδιάθετοι ξεκινάμε τη νέα χρονιά με διάθεση και όνειρα για να μάθουμε, να χαρούμε, να ανακαλύψουμε, να δημιουργήσουμε....
Καλωσήρθατε στην ιστοσελίδα μας!!!!

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

OI ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ

Στο μάθημα της Ευέλικτης ζώνης γράψαμε και διαβάσαμε τις μαντινάδες που δημιουργήσαμε . Δουλέψαμε σε ομάδες δύο ατόμων και προσπαθήσαμε να είναι δίστιχα, δεκαπεντασύλλαβα με ομοιοκαταληξία! ¨Άλλοι τα καταφέραμε ,άλλοι όχι και τόσο,  όμως σημασία έχει ότι διασκεδάσαμε λίγο...κρητικά και πολύ δημιουργικά!!!

Το μπάσκετ το αντάμωσα , τ' αγάπησα πολύ
φίλε, ποτέ δεν ξέχασα πως έπαιζα πολύ!
(Κώνσταντίνος Χ.-Μάριος)

Τον φίλο μου τον αγαπώ και δε με νευριάζει
πάντα τον έχω στο πλευρό, να μου ζητοκραυγάζει!
(Αγνή)

Το μπάσκετ αγαπώ πολύ ,σαν και τα όνειρά μου,
αφού και μέρα και νυχτιά ,γεμίζει την καρδιά μου!
(Αριστείδης- Αντώνης)

Την κονσόλα μου την αγαπώ
και παίζω παιχνίδια που ποθώ!
(Γιάννης Κ.-Μανώλης)

Άμα δεν έχεις φίλους ,νιώθεις μοναξιά
αλλά όταν έχεις φίλους, έχεις συντροφιά!
(Λίλιαν-¨Αρτεμις)

Λατρεύω το ποδόσφαιρο, είναι το άθλημά μου,
κι αυτό εδώ το άθλημα, γεμίζει την καρδιά μου!
(Κωνσταντίνος Ρ.- Γιάννης Ρ.)

Αν έχεις φίλους μέσα δω, που δε σε αγαπούνε,
τότε δεν ξέρεις πού πατάς ,μα ούτε τι θα πούνε!
(Αγνή)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου