Επικοινωνία

...Πολύχρωμοι και ευδιάθετοι ξεκινάμε τη νέα χρονιά με διάθεση και όνειρα για να μάθουμε, να χαρούμε, να ανακαλύψουμε, να δημιουργήσουμε....
Καλωσήρθατε στην ιστοσελίδα μας!!!!

Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

EMAIL από τη Στέλλα προς όλους μας...

Γειά σας!  τι κάνετε;  Σας σκέφτομαι  συνέχεια.
Εγώ είμαι πολύ καλά.Το σπίτι μου ειναι κοντά στο σχολείο μου και πια  πάω μόνη μου.Μου αρέσει  πολύ εδώ ,αλλά μου λείπετε κι εσείς πολύ.΄Εχω κάνει πολλούς νέους φίλους, αλλά δεν ξεχνάω  κανέναν από εσάς.Με το σχολείο μου την πρώτη βδομάδα του  Απρίλη  θα πάμε στην Κωνσταντινούπολη και χαίρομαι  πολύ για αυτό. Σε λίγο καιρό θα σας στείλω γραπτό γράμμα.                                                                                                                   
Υ.Γ   Η  διεύθυνση  μου ειναι .........  Θεσσαλονίκη
Σας σκέφτομαι και σας αγαπάω όλους πολύ

Στέλλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου